افتتاح ۳ طرح خدماتی و زیربنایی در هزارجریب نکا با اعتبار بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از مسئولان، ۳ پروژه خدماتی و زیربنایی در هزارجریب نکا با اعتبار بیش از ۱۷۰‌میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان مازندران، مسوولان شهرستان‌نکا با همراهی سرپرست فرمانداری نکا، در چهارمین روز از هفته دولت با حضو در منطقه کم برخوردار هزارجریب نکا طرح ها و پروژه های زیرساختی مختلفی را با هدف محرومیت زدایی افتتاح کردند.
با حضور سرپرست فرمانداری نکا، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان نکا و با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسکن محرومین در روستای لایی رودبار با اعتبار ۲۸۸ میلیون تومان بنیاد مسکن، سپاه، امداد و خیران به بهره‌برداری رسید.
بهسازی و آسفالت روستای ولامده به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر  و زروم با یکهزار متر با حضور مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی ازمسئولان شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
سایت تلفن همراه روستای اریم با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان افتتاح شد.
مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا به هدف بازدید از مناطق مختلف هزارجریب،  به همراه فرمانده سپاه، بخشدار هزار جریب و جمعی از مسئولان شهرستانی از طرح اردوی جهادی و خدمات رایگان دامپزشکی در روستای زیارت کلا و با همراهی لطف آبادی بخشدار هزار جریب، کهنسال رئیس اداره راهداری نکا، راهدار خانه هزارجریب (سه راه بندبن) بازدید کرد.

کد خبر 1621995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha