خدمات بچه‌های مسجد جامع مشکین‌دشت به زائران اربعین در عمود ۱۳۰۵

بچه‌های مسجد جامع مشکین‌دشت با برپایی موکب شهدای گمنام خدمات متنوعی را به زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا ارائه می‌کنند؛ برپایی نمایشگاه ایثار و شهادت، راه‌اندازی سینماسیار و پاسخ به هتاکان به ساحت قرآن ازجمله فعالیت‌های آنها است.

«مهدی قدوسی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع مشکین‌دشت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار کرد: این کانون در قالب موکب شهدای گمنام مشکین دشت در شهر کربلا عمود ۱۳۰۵ مستقر بوده و به خدمت به زائران می‌پردازد.

خدمات بچه‌های مسجد جامع مشکین‌دشت به زائران اربعین در عمود ۱۳۰۵

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد مشکین‌دشت در رابطه با فعالیت های موکب شهدای گمنام مشکین دشت افزود: پذیرایی در سه وعده، فعالیت های فرهنگی نظیر غرفه نقاشی برای کودکان، برپایی غرفه ای از پوسترهای نمایشگاهی با موضوع شهادت و عاشورا، توزیع اقلام فرهنگی نظیر برچسب و تسبیح با طراحی از یک عکس شهید و جمله «برای فرج دعا کنید» که متصل به تسبیح است، همچنین، در پاسخ به هتک حرمت قرآن کریم پخش تلاوت آیات وحی و قرائت و ختم قرآن در این موکب انجام و سینماسیار فعال و فیلم و کلیپ پخش می شود.

خدمات بچه‌های مسجد جامع مشکین‌دشت به زائران اربعین در عمود ۱۳۰۵

وی تصریح کرد: همچنین آئین گلریزان اربعین حسینی موکب شهدای گمنام شهر مشکین دشت نیز مطابق سنوات گذشته با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، خانواده های معزز شهدا، مسئولین شهری، امت ولایتمدار شهر و خادمین موکب در تالار قصر الماس برگزار شد.

این فعال مسجدی تصریح کرد: پذیرایی از زائران با توزیع پنج هزار پرس غذا و ارائه خدمات شبانه روزی  نیز در موکب شهدای مشکین دشت انجام می شود.

کد خبر 1622206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha