عرضه بیش از یک هزار دینار به زائران اربعین حسینی چهارمحال و بختیاری

صباغی گفت: از ابتدای شروع طرح دریافت ارز اربعین تا روز گذشته یک‌هزار و ۲۵۷ میلیون دینار توسط شعب منتخب بانک‌ها در چهارمحال و بختیاری فروخته شده است.

احمدرضا صباغی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: شعب مرکزی بانک‌های سپه، تجارت، صادرات، ملی، پارسیان و پست‌بانک در شهرکرد و بانک ملی و صادرات در بروجن برای تهیه ارز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.
به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری، پست بانک ۵۲۹ میلیون دینار، بانک ملی ۳۲۲ میلیون دینار، بانک صادرات ۲۰۹ میلیون دینار، بانک سپه ۱۵۰ میلیون دینار و بانک تجارت ۴۷ میلیون دینار ارز به مردم عرضه کرده‌اند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارائه ارز به مردم همچنان ادامه دارد: زوار می‌توانند با ورود به اپلیکیشن بله، طی ۲۴ ساعت شبانه‌روز درخواست ارز خود را ثبت کرده و پس از پرداخت وجه برای خود و یا افراد تحت سرپرستی، کد رهگیری دریافت و پس از آن با مراجعه به بانک در کمترین زمان ممکن ارز خود را دریافت کنند.
صباغی با اشاره به اینکه مبلغ دریافتی ارز، بین ۶ میلیون و ۲۰۰ تا ۶ میلیون و ۵۰۰ تومان است، اضافه کرد: همراه داشتن شناسنامه و گذرنامه  دریافت ارز الزامی است.
کد خبر 1622252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha