باید با کار فرهنگی و رسانه‌ای جلوی تبلیغات سوء دشمنان را بگیریم

امام جمعه یاسوج گفت:با توجه به اینکه کشور در یک فضای خطرناک رسانه‌ای قرار گرفته، می‌طلبد که با کار فرهنگی و رسانه‌ای جلوی تبلیغات سوء دشمنان را بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۷ شهریور ماه) در دیدار با جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از فعالیت‌های صورت گرفته توسط سرهنگ امیرعباس آسمند، مدیر سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب و یاد شهدا، رزمندگان و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: هرچند که متاسفانه در استان ما همه طرح‌ها با کندی انجام می‌شود، ولی سرهنگ آسمند در  بنیاد تلاش‌های ارزشمند و ارزنده‌ و قابل تحسینی در راستای برگزاری برنامه‌ها و تولید کتاب در زمینه جنگ و دوران دفاع مقدس انجام داد.

وی در ادامه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب یکتا در تاریخ جامعه اسلامی بعد از حکومت امیرالمومنین امام علی علیه السلام و حکومت امام حسن عسکری علیه السلام که مقام معظم رهبری نیز در زمینه بیان این مسئله اشاره فرمودند، است.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً در طول تاریخ ما چنین انقلاب شیعی با چنین ساختاری گسترده و فراگیر نداشتیم که جبهه گسترده‌ای از دشمنی‌ها و صف آرایی‌ها مقابل آن شکل گرفته باشد.

آیت الله حسینی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه رنج‌ها، زحمت‌ها و خون‌های مقدسی که بر زمین ریخته شد، به پیروزی رسید و در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم نیز از کشور دفاع کرده و امروز نیز به برکت خون شهدا، انقلاب در حال رشد و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس، یک دوران طلایی برای کشور بود، افزود: همه دنیای استکبار به کمک صدام آمدند ولی در این زمینه شکست خوردند و آن کسی که از این میدان پیروز بیرون آم،د ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه این دشمنی‌ها نیز هنوز ادامه دارد، بیان کرد: دشمنان در جبهه نظامی شکست‌هایی را تجربه کرد و ناچار هستند که از مسیرهای دیگر به مبارزه با انقلاب نظام برخیزند.

آیت الله حسینی تاکید کرد: رفتارها، کنش‌ها، باورها و جنگ فرهنگی دشمن تا حدودی بر جوانان ما اثر گذاشته و در اغتشاشات سال گذشته نیز هر چند تعداد اندکی را با تبلیغات رسانه خود به میدان آوردند، ولی موفق نشدند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه مسئله فرهنگ باید در اولویت قرار گیرد، گفت:با توجه به اینکه کشور در یک فضای خطرناک رسانه‌ای قرار گرفته، می‌طلبد که با کار فرهنگی و رسانه‌ای جلوی تبلیغات سوء دشمنان را بگیریم.

وی ادامه داد: شبکه‌های بسیاری بر علیه نظام و انقلاب در حال فعالیت هستند و برای اینکه بخواهیم از این میدان سالم بیرون بیاییم و انقلاب و نظام به قدرت بیشتر پیش برود، کار ساده‌ای نیست، ولی به لطف الهی، خون شهدا و فداکاری های رزمندگان و ایثارگران، رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در میدان دشمنان تاکنون در راستای به سرانجام رساندن توطئه‌های خود موفق نبودند.

آیت الله حسینی تصریح کرد: دشمنان با توجه به اینکه در دوران دفاع مقدس ضربه نظامی سختی را متحمل شدند، امروز می‌دانند که اگر بخواهند حرکتی انجام دهند، ۱۰ برابر آن را ضربه خواهند خورد و امروز در برابر غزه و لبنان دست تسلیم را بالا برده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ را بسیار مهم دانست و ادامه داد: یکی از اعمال فرهنگی ما این است که خاطره دوران مقدس را در اذهان زنده نگه داریم و نوجوانان و جوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه اگر عزت و افتخاری داریم به برکت مجاهدت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است، گفت: یادمان‌های شهدا باید تکمیل شود و آثار رزمندگان و شهدا جمع آوری و با راه‌اندازی موزه دفاع مقدس، در معرض دید عموم قرار گیرد.

کد خبر 1622272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha