آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر استان برگزار شد

 حجت الاسلام خلیلی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در ۲۰ نقطه سراسر استان برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام هادی خلیلی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبیین دستاوردهای دولتمردان در جامعه امری ضروری است. 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با  بیان اینکه هشتم شهریور، سالروز آسمانی شدن دو اسوه علم و تقوا شهیدان رجایی و باهنر، است، بیان کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم، تبیین وترویج  شاخصه های فکری، رفتاری و شخصیتی این شهیدان والامقام است.


وی خاطر نشان کرد: این شهدا در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان، پرهیز از تکبر و نخوت، کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند .


مشاور استاندار در امور روحانیون با اشاره به اینکه  معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه امری ضروری است، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است که بحمدلله در این راستا برنامه های فرهنگی و تبیینی اثربخشی در سطح استان در حال برگزاری است.


حجت الاسلام خلیلی  همچنین با اشاره به نامگذاری هشتم شهریور به نام روز ملی مبارزه با تروریسم گفت: تجلیل از خانواده های شهدای ترور و جانبازان حوادث تروریستی نیز با حضور گروه های مردمی و مسئولین در سراسر استان طی روزهای هفتم و هشتم شهریور برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور پرشور اقشار مردم و مسئولان امشب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، گفت: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهر اراک با سخنرانی حضرت آیت الله دری نجف آبادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1622312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha