۲۶ مکان اسکان پذیرای زائران پیاده حرم علی بن موسی الرضا(ع) هستند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، ۲۶ مکان اسکان در مسیر شیروان به مشهد پذیرای زائران پیاده حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

حجت الاسلام محمد معلم- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: مکان های در نظر گرفته شده اسکان جهت میزبانی و پذیرایی از زائران پیاده حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) از مسجد امام رضا(ع) واقع در روستای رضا آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز و در مسجد امام سجاد(ع) پایان می یابد.

وی خاطرنشان کرد: مکان های استقرار شامل سالن های ورزشی، مدارس و غالبا مساجد بین راهی و در مسیر قرار گرفته شده می باشد که تمام امکانات برای میزبانی هر چه باشکوه تر این زائران عزیز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: این مکان های اسکان در نظر گرفته شده از دو روز قبل از اربعین تا دو روز پس از اربعین، در مجموع کل پنج روز برپا و به تمام زائران پیاده خدمات لازم را ارائه می دهند.

  مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: خراسان شمالی که در بین دو قطب زیارتی مشهد مقدس و گردشگری شمال کشور قرار گرفته هر ساله پذیرای بسیاری از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) با پای پیاده در مناسبت های مختلف است و با توجه به عبور از این شهرستان با هماهنگی های دستگاه های مربوطه آمادگی تیم های مربوطه و خدمات لازم به نحو احسن پیش بینی شده است.

حجت الاسلام معلم با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در طول مسیر نیز اضافه کرد: همچنین با هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان هماهنگی های لازم صورت گرفته است که در طول مسیر خدمات پزشکی و دارو در صورت نیاز در اختیار زائران قرار گیرد و توصیه های لازم به آنان داده شود.

کد خبر 1622330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha