نقطه قوت ایران مکتب و ایدئولوژی قوی آن است

عبدالله پور نقاط قوت ایران را مکتب و ایدولوژی قوی آن، دانست و گفت: مدیریت نظام فرهنگی ما را مسجد، منبر، عاشورا و اربعین برعهده دارند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار محمد عبدالله پور_ فرمانده سپاه قدس گیلان در رزمایش سراسری فعالان فرهنگی و هنری بسیج «مثل مصطفی» که در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، با اشاره به سنجش وضعیت دشمن و کشور اظهار کرد: با تعیین وضعیت می توان به نقاط قوت و ضعف خود آشنا و در جهت رفع آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه جریان حق و باطل از روز خلقت آغاز و در حال و آینده نیز ادامه خواهد داشت افزود: دشمن به منظور رفع نیازهای خود ناچار به جنگ با ایران است و حیات ایران نیز نیاز به نابودی سلطه دارد.  

عبدالله پور در ادامه، ایجاد جنگ ترکیبی را تلاش دشمن به منظور برادر کشی در ایران عنوان کرد و افزود: دشمن با شناسایی نقاط ضعف با کار رسانه ای شدید و استفاده از چالش های موجود، داخل کشور را به بحران کشید اما، به شکست انجامید.

وی همچنین به بمباران هسته ای روانی دشمن اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن یک ابرقدرت بزرگ است که با ائتلاف سازی با قدرت های کوچک و پرداخت هزینه های کم، به همراه رسانه های قوی توانسته تشخیص حقیقت را برای خیلی ها سخت کند.  

عبدالله پور در ادامه بزرگترین نقطه ضعف  آمریکایی ها را موانع فکری شان دانست و بیان کرد: دشمن به اینکه عالم صاحبی دارد و دنیا براساس فرمولی هدایت می شود و نقش خدا در عالم حیات، اعتقادی ندارند.

وی نقاط قوت ایران را مکتب و ایدئولوژی قوی آن بیان کرد و گفت: اسلام با مکتب قوی بن بست نخواهد داشت، همچنین کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز با داشتن رهبری چون امام خامنه ای که قدرت مطلقه است، شکست نخواهد خورد.

 عبدالله پور با تاکید به درایت رهبر در مدیریت های مختلف، گفت: ایران بعد از امام(ره) با هوش و درایت رهبر معظم انقلاب در منطقه حرف اول را می زند.  

 وی به مقاومت همه جانبه مردم ایران در برابر مشکلات موجود اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه بسیاری از مردم ایران انقلاب را ندیده اند، اما توانسته اند در مقابل تحریم های ظالمانه و بمباران فرهنگی با ایمان و اتکا به نیروهای خودی ایستادگی، مقابله و پیشرفت کنند.

عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه مدیریت نظام فرهنگی ما را مسجد، منبر، عاشورا و اربعین برعهده دارند، اظهار کرد: دشمن با قدرت رسانه، زن و خانواده را محاصره کرده و با این حربه برای ضربه زدن به جامعه ایران اسلامی تلاش می کند.  

 وی خواستار تربیت دانش آموزان با وجود معلمان دلسوز شد و ادامه داد: معلم ها با شفاف سازی و روشنگری می توانند برای مردم جامعه به ویژه نوجوانان جهاد تبیین داشته باشند.  

عبدالله پور بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر روشنگری مردم جامعه و نقش جهاد تبیین تاکید دارند و می فرمایند «حقیقت باید برای هر فرد تبیین شود تا خلأ دستگاه ها از این طریق برطرف شود.» 

وی در ادامه برگزاری یادواره های شهدا را چراغ راه هدایت همه بیان کرد و گفت: یادواره های شهدا به گونه ای خوب، درست، عینی، باسلیقه، با ذوق و همراه با ابتکار باشد که تا مدت ها در ذهن ها باقی بماند.

 عبدالله پور همچنین با انتقاد از افراط و تفریط گروه های عرصه هنر در اجرای برنامه های فرهنگی گفت: برگزاری برنامه های هنری با محتواهای علمی، مذهبی، تاریخی به منظور آگاهی از مسائل اجتماعی و فرهنگ عمومی با چاشنی مختلف بسیار ضروری و مهم است.

گفتنی است، رزمایش سراسری فعالان فرهنگی و هنری بسیج با عنوان «مثل مصطفی» مزیّن به نام شهید مصطفی صدرزاده بود، در ۲ بخش عمومی و تخصصی و با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در ۱۳ بخش سرود، تئاتر، رسانه، جمعیت، عفاف و حجاب، شبکه روشنگری، تولیدکنندگان آثار هنری و دانش‌آموزی و… برگزار شد.

نقطه قوت ایران مکتب و ایدئولوژی قوی آن است

نقطه قوت ایران مکتب و ایدئولوژی قوی آن است

کد خبر 1622337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha