پرداخت ۳۳میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مازندران

سعادت گفت: پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲هزار و ۱۶۷ نفر به ارزش ۳۳میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت مازندران تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احمد سعادت- مدیر امورشعب صندوق امداد ولایت مازندران امروز( ۸شهریور) در نشست خبری به مناسبت روز بانکداری اسلامی با بیان اینکه از سال ۱۳۶۴ حوزه اشتغال و خودکفایی تشکیل شد و ۹۰درصد خدمات به صورت تسهیلاتی ارائه می شد، اظهار کرد: کمیته امداد براساس نوع طرح ها، وام اشتغال به مددجویان جویای کار اعطا می کرد.  

وی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از سال ۹۵بااخذ مجوز از بانک مرکزی شروع به فعالیت کرد، افزود: در مازندران یک شعبه مرکزی فعال دارد و در تمامی ادارات ۲۷گانه کمیته امداد شهرستان ها نیز واحد صندوق امداد ولایت درحال ارائه خدمات بانکی به مددجویان است.

سعادت با بیان اینکه منابع صندوق امداد ولایت از محل فروش املاک و مستقلات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با هدف اعطای تسهیلات به مددجویان و نیازمندان تامین می شود، گفت: تا سقف ۱۰ میلیون تومان صفر درصد است و برای بالای ۱۰ میلیون تومان تسهیلات سه درصد کارمزد آن هم برای یک بار دریافت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تسهیلات این صندوق در سرفصل های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

سعادت ارائه خدمات الکترونیکی بانک را متنوع و در مسیر رضایت بخشی مشترکان اعلام کرد و گفت: قریب به ۲۱۵هزار مشتری در استان مازندران با صندوق امداد ولایت ارتباط دارند.

وی بیان کرد: یکی از این طرح‌ها، وجوه اداره شده است که ما به هر فرد نیازمند تسهیلات ارائه می‌کنیم و سعی‌مان بر این است تا از طریق وجوه اداری و معرفی خیران، پرداخت تسهیلات را انجام دهیم.

سعادت با بیان اینکه صندوق امداد ولایت در قالب شعبه دیجیتال هشت عنوان خدمت به مددجویان کمیته امداد ارائه می دهد، گفت: مستمری مددجویان از طریق این صندوق پرداخت می شود؛ کارت شتاب این صندوق قابلیت استفاده از عابربانک های سایر بانک ها دارد.

وی با بیان اینکه خط اعتباری در بانک مهر و رسالت داریم که در ۵ماهه اول امسال قریب به ۳۳میلیارد تومان خط اعتباری از بانک مهر دریافت کردیم، ادامه داد: در بانک رسالت نیز اعتبارات محدود در اختیار مددجویانی که از صندوق امداد ولایت معرفی می شوند قرار داده می شود. 

سعادت با بیان اینکه پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲هزار و ۱۶۷ نفر به ارزش ۳۳میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت تسهیلات دریافت کردند، افزود: هزار و ۸۸۰وام در حوزه حمایتی امسال پردداخت شد.

وی با بیان اینکه سقف وام مسکن و اشتغال تا ۵۰میلیون تومان می باشد، گفت: سقف وام فرهنگی نیز ۳۰میلیون تومان می باشد.

کد خبر 1622365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha