یادواره ۱۸ شهید کارمند در شیروان برگزار شد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: یادواره ۱۸ شهید کارمند این شهرستان به یاد گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

سلیمان آذری- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: این یادواره با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع شیروان برگزار شد.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاور مردی های شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج یادواره در سطح شهرستان به مناسبت های مختلف برگزار شده و زنده نگه داشتن نام این بزرگ مردان تاریخ و نظام با برگزاری یادواره هایی به نام آنان همچنان ادامه خواهد شد زیرا که ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا است.

آذری عنوان کرد: با توجه به هجمه گسترده دشمن و تبلیغات گسترده و منفی علیه نظام جمهوری اسلامی که هر روز به دنبال ترفند و حیله جدید است مردم این نظام اجازه نخواهند داد تا دست بیگانگان و متجاوزان به کشور بازشود و با یاد شهدای گرانقدر در برابر این مستکبران مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان با بیان این شهرستان در دوران دفاع مقدس ۱۰۶ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است اضافه کرد: امروز جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ادامه دهنده راه شهدا و پیروی از سیره و منش اهل بیت و ائمه معصومین(ع) هستند تا مبادا دشمن گزندی به آن وارد کند، امروز پیش از هر زمان دیگری وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی حاکم است.

آذری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری و پیروی ملت ایران از ولی فقیه از امنیت کاملی برخوردار است و با هرگونه ظلم و فساد علیه ایران مبارزه خواهند کرد.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

کد خبر 1622500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha