آغاز فعالیت موکب شهید حججی کوی کوثر اراک

عابدی از افتتاح و آغاز فعالیت موکب شهید مدافع حرم شهید حججی در کوی کوثر اراک خبر داد. 

قهرمان عابدی ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، از آغاز فعالیت موکب شهید حججی در کوی کوثر اراک خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این موکب از سوم شهریور ماه با هدف خدمت رسانی به عزاداران حسینی و همچنین تبیین فرهنگ عاشورایی و ولایی راه اندازی شده است. 

مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س) افزود: موکب کوی کوثر ، با عنایت ائمه اطهار و همکاری اهالی محترم کوی کوثر، پایگاه بسیج شهید حججی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کانون فرهنگی هنری کوثرالنبی (س) برگزار شده است. 

آغاز فعالیت موکب شهید حججی کوی کوثر اراک


وی با بیان اینکه این موکب  فعالیت خود را با راه اندازی ایستگاه صلواتی از  سوم شهریور آغاز کرده است، ادامه داد: در این موکب اعضای کانون و جوانان اهالی کوی کوثر فعالیت و به پذیرایی از زائران و عزاداران حسینی می پردازند. 

عابدی با بیان اینکه غرفه های موکب در زمینه های فرهنگی ، حجاب و عفاف،کتاب، کودک، پذیرایی و اسکان  آماده خدمت‌رسانی می باشد، ادامه داد: از تمام عاشقان امام حسین (ع) دعوت می شود که با حضور خود ،موکب اباعبدالله را یاری و از ثواب خدمت به زائران بهرمند شوند.

آغاز فعالیت موکب شهید حججی کوی کوثر اراک
مسئول کانون فرهنگی هنری کوثرالنبی (س) اراک ادامه داد: این موکب تا دو روز بعد از اربعین سید و سالار شهیدان آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی است.


لازم به ذکر است هر شب تا اربعین حسینی مراسم، زیارت عاشورا و عزاداری با حضور جوانان و نوجوانان، اهالی کوی کوثر و زائرین در این مکان برپا می باشد .

کد خبر 1622589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha