وزیر صمت وارد استان مرکزی شد

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بازدید از واحد های تولیدی، صنعتی و معدنی و همچنین دیدار با صنعتگران و فعالین اقتصادی وارد استان مرکزی شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، وزیر صمت عصر امروز جمعه (۱۰ شهریور) وارد استان مرکزی شد و 
در معیت جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بدو ورود به زاویه به شهرک صنعتی زاویه از توابع این شهرستان رفت.

بنا بر این گزارش وزیر صمت در بدو ورد به استان با حضور در گلزار شهدای شهر زاویه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به منظور افتتاح شرکت فولاد دشتستان زرندیه را افتتاح کرد. 
شرکت فولاد دشتستان تولید کننده ورق نورد سرد با ظرفیت تولیدی سالانه ۷۲۰ هزار تن است که محصولات تولیدی این شرکت در صنایع فلزی، ساختمانی، خودرو و ... کاربرد دارد. 


خطوط تولید ورق نورد سرد و ورق‌های گالوانیزه شرکت فولاد دشتستان زرندیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی زاویه بهره برداری شد. 

خط تولید ورق نورد سرد این کارخانه به مساحت ۴ و نیم هکتار، با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ۹ میلیون ۵۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری ارزی، با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار تن در سال برای ۲۵۰ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

خط تولید ورق‌های گالوانیزه این کارخانه نیز به مساحت ۴ و نیم هکتار، با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ۶ میلیون ۲۵۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری ارزی، با ظرفیت تولید سالانه ۳۸۴ هزار تن برای ۴۶۰ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

عملیات اجرایی این واحد تولیدی از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در هفته دولت سال جاری با حضور وزیر صمت به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 1622668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha