اورژانس اجتماعی، پیشگام در راستای مقابله با کاهش آسیب ها است

اله دادی گفت: کاهش سطح آسیب های اجتماعی و کنترل و پیشگیری از رخداد این آسیب ها از اهداف اورژانس اجتماعی بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد علی اله دادی، امروز (11شهریور) در مراسم گردهمایی تخصصی اورژانس که به مناسبت فرا رسیدن 8 شهریور ماه سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی برگزار شد، گفت: اورژانس اجتماعی، مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی انجام می دهد.

معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی افزود: کاهش سطح آسیب های اجتماعی و کنترل و پیشگیری از رخداد این آسیب ها از اهداف اورژانس اجتماعی بشمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه اورژانس اجتماعی شامل فعالیتهای مرکز مداخله در بحرانهای فردی، خانو ادگی و اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی و خط تلفن اورژانس اجتماعی(123) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است.

بیشترین تعاملی که حوزه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بهزیستی دارد

در ادامه این مراسم خیرمند معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی نیز گفت: حوزه اورژانس اجتماعی حوزه مثمرثمری است که باید از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

خیرمند با اشاره به اینکه در موضوعات مختلف در دادگستری از ظرفیت این اورژانس استفاده می شود، افزود: در حوزه مربوط به کودک آزاری و حضانت تخصصی به این موضوع نگاه می شود. 


این مقام مسئول اظهار کرد: بیشترین تعاملی که حوزه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بهزیستی دارد در حوزه پیشگیری است و بهترین نتیجه را نیز از این حوزه گرفته ایم.

کد خبر 1622829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha