افزایش ۳۵ درصدی تعدای سفرها توسط ناوگان حمل و نل عمومی لرستان به مرز مهران

شیروانی گفت: تعداد سفرهای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸۴ سفر، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آبا، مرتضی شیروانی، امروز(۱۳شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریورماه، ۱۳ هزار و ۷۰۶ زائر عتبات‌عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان افزود: این تعداد زائر در قالب ۶۵۱ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند.

وی عنوان کرد: تعداد شش هزار و ۶۴ نفر از زائران با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس، هفت هزار و ۴۵۸ نفر نیز با ۴۳۹ دستگاه مینی‌بوس و ۸۵ زائر با ۲۲ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده‌اند.

شیروانی با بیان اینکه تعداد سفرهای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸۴ سفر، ۳۵ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: تعداد جابه‌جایی زائرین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل‌ونقل عمومی مسافر استان، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی توسط ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه از ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان به‌صورت شبانه‌روزی در مرز مهران در حال انجام است.

کد خبر 1623010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha