ارائه خدمت موکب امام رضا(ع)مازندران به زائران اربعین در مرز مهران

 امامزاده از ارائه خدمت موکب امام رضا مازندران به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ خادم این موکب در مرز مهران به زائران اربعین ارائه خدمت می کنند.

محمداسماعیل امامزاده- دبیر کانون های خدمت رضوی استان‌مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: موکب امام رضا(ع) مجموعه ای از خادمیاران‌مازندران در قالب ۱۵۰ نفر در ۳ گروه از ۲۸ مرداد ماه عازم‌مهران شدند و با هماهنگی تا ۱۸ شهریور در این مکان‌مستقر هستند.

ارائه خدمت موکب امام رضا(ع)مازندران به زائران اربعین در مرز مهران

وی افزود: موکب امام رضا مازندران در مرز مهران و در کنار دیگر موکب های استان های مختلف به ارائه خدمت به زائران مشغول است.

امامزاده با بیان اینکه از ۳۱ مرداد ماه به صورت رسمی فعالیت موکب در مرز مهران آغاز شد، خاطرنشان کرد: روزانه این موکب به ۵ هزار نفر زائر ارائه خدمت صبحانه، ناهار و شام می کند.

ارائه خدمت موکب امام رضا(ع)مازندران به زائران اربعین در مرز مهران

دبیر کانون های خدمت رضوی استان‌مازندران یادآور شد: مردم نوعدوست مازندران ، هدایا و کمک های خود را شامل برنج، شکر، چای، دمنوش، گلاب و.. به موکب ارائه داده و لجستیک مجهز موکب در مرز مهران‌مستقر است و امیدواریم خدمات در خور شأن زائران به صورت شبانه روزی به آنان ارائه شود.

وی گفت: خادمان امام رضا از مازندران، در سه شیفت کاری به زائران اباعبدالله ارائه خدمت‌می کنند و در کنار پذیرایی، توزیع آب سرد و دمنوش و چای هم ارائه و کارهای فرهنگی مختلفی اجرایی می شود.

امامزاده با اعلام اینکه هر یک از خادمیاران به نیابت از یک شهید در این موکب فعالیت دارد، اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی ما در موکب امام رضا مازندران در گروه سنی  ۱۳ سال تا ۷۰ سال در حال ارائه خدمت هستند.

کد خبر 1623032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha