شناخت نیازهای جوانان و نوجوانان مهمترین هدف اوقات فراغت کانون‌مساجد است

افشارزاده گفت: شناخت نیازهای جوانان و نوجوانان مهمترین هدف برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌مساجد است و در کانون امام علی(ع) نکا تلاش داریم تا در این راستا بیش از همیشه تلاش شود.

مجتبی افشارزاده- مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)مسجدامام جعفرصادق(ع)کوی مهرگان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در تابستان‌امسال با برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، مهارت آموزی و ورزشی وارد کار شدیم تا توانمندی های بچه مسجدی ها شناخته شود.

وی افزود: مهارت آموزی و نشاط بخشی مهم در رویکرد طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و در این بخش از سال‌های قبل تاکنون برنامه های متنوعی اجرایی می شود و در بخش ورزشی اعضای کانون امام علی (ع) نکا خوش درخشیدند. 

شناخت نیازهای جوانان و نوجوانان مهمترین هدف اوقات فراغت کانون‌مساجد است

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام نکا یادآور شد: با برگزاری کلاس های اوقات فراغت می توان از ظرفیت فراوان در این دوران استفاده و از توانمندی های نسل جدید، علاقمندی ها و مهارت آنان آگاه شد.

افشارزاده گفت: شناخت نیازهای جوانات و نوجوانان مهمترین هدف برنامه برنامه اوقات فراغت کانون‌مساجد است و در کانون امام علی(ع) نکا تلاش داریم تا در این راستا بیش از همیشه تلاش شود.

وی یادآور شد: با توجه به توانمندی بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نکا در تابستان امسال هم در این بخش تلاش شد تا استعدادها شناسایی و با نظام مند شدن برنامه های مختلف در طول سال در این بخش شاهد پیشرفت باشیم.

کد خبر 1623477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha