تقویت امیدواری اجتماعی در فعالیت های مهدوی مورد توجه باشد|برگزاری همایش مردمی عفاف زینبی در شهرهای ساحلی

سلگی با تاکید براینکه گسترش فرهنگ مهدوی باید به تقویت امید و زمینه سازی برای مقابله باجنگ فرهنگی دشمن بینجامد، گفت: درقالب برنامه های بزرگداشت روز نهم ربیع الاول باید زمینه اجتماعی سازی دین فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، روح الله سلگی- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران امروز(۱۸ شهریور) در نشست شورای سیاستگذاری مهدویت این خطه از شمال کشور با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی با ماهیت دین زدایی و ابزار رسانه، اظهار کرد: اجتماعی سازی دین در حوزه های مختلف به بهانه های مختلف باید برای حضور جانانه در جبهه دفاع فرهنگی رسانه ای برای مقابله با توطئه های استکبار مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین قرائت رسمی واقعیت های نظام با توده مردم به ویژه نسل نو است، افزود: مهدویت باید اجتماعی شود و زمینه حضور بدنه مردم در برنامه های ویژه گرامیداشت ایام نهم ربیع الاول فراهم شود. گسترش فرهنگ مهدوی باید به تقویت امید و زمینه سازی برای مقابله باجنگ فرهنگی دشمن بینجامد.

سلگی با بیان اینکه در ایام اربعین تلاش شد تا زمینه کارآیی موکب ها برای خدمت رسانی ویژه به زائران اربعین با تامین اقلام مورد نیاز موکب ها فراهم شود، گفت: ۳۰ موکب برای خدمت به زوار الحسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین از استان مازندران در عراق برپا شد.

وی با بیان اینکه قطار ساری به کرمانشاه در پیک مسافرت های تابستان و قطار های فوق العاده به مقصد کربلا، با پیگیری های استاندار مازندران و موافقت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت، بیان کرد: قطار ساری به کرمانشاه ۹ شهریور ۱۴۰۲ از ساری حرکت کرد و ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ وارد ایستگاه کرمانشاه شد. این قطار ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ از کرمانشاه  خارج شد و امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ حامل ۶۰۰زائر اربعین وارد ایستگاه ساری شد.

وی از برگزاری همایش مردمی عفاف زینبی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و افزود:  روز ۲۸صفر در ۱۰شهرستان ساحلی با اعتباری بالغ بریک میلیارد تومان این همایش برگزار می شود.

سلگی به فراخوان های ضد انقلاب به مناسبت سال مرگ مهسا امینی اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با محوریت دانشگاه ها و مراکز آموز عالی استان همایش ها و مسابقات فرهنگی هنری با حضور دانشجویان برگزار شود.تا ابتکار عمل به دست جریان های معاند نیفتد.

کد خبر 1623593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha