لزوم مبارزه قاطع با زمین‌خواران در اندیمشک

صرفه‌جو، گفت: مبارزه با زمین‌خواران و متجاوزان به حقوق بیت‌المال که از خواسته‌های عموم مردم شهرستان اندیمشک است، در دستور کار ریاست دادگستری و دادستان باشد و این امر مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، کرم صرفه‌جو، در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اظهار کرد: دادگستری و دادستانی شهرستان اندیمشک طی سال‌های اخیر با وحدت و تعامل بسیار خوبی که با اعضای شورای تأمین داشته باعث گره‌گشایی بسیاری از مشکلات شده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اندیمشک، افزود: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در اندیمشک بدون بروز هیچ مشکل امنیتی، نشان از برنامه‌ریزی کامل و جامع اعضای شورای تأمین و همراهی و همدلی شهروندان دارد.

وی اذعان کرد: حفظ استقلال، قانون‌مداری و اجرای قانون و عدالت همواره یکی از ارکان اصلی دستگاه قضا بوده و دستگاه قضایی وظیفه اجرای عدالت در جامعه را دارد.

صرفه‌جو، با تأکید بر لزوم مبارزه قاطع با زمین‌خواران و صیانت از اراضی ملی تصریح کرد: انتظار داریم مبارزه با زمین‌خواران و متجاوزان به حقوق بیت‌المال که از خواسته‌های عموم مردم شهرستان است، در دستور کار ریاست دادگستری و دادستان باشد و این امر مورد پیگیری قرار گیرد.

در این آئین، کریم صحرایی، به عنوان رئیس دادگستری اندیمشک و همچنین حسن سپهوند، به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب اندیمشک معرفی شد.

کد خبر 1723769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha