کمک به نیازمندان و سهیم کردن زائران در ثواب پرداخت صدقه

شریفی گفت: هدف از برپایی پایگاه جمع آوی صدقات در مرزخسروی کمک به نیازمندان و سهیم کردن زائران در ثواب پرداخت صدقه است.

حمزه شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به مبلغ جمع آوری صدقات در اربعین حسینی ،گفت:تاکنون طی آمار اولیه مبلغ بیش از ۴ میلیارد ریال وجه نقد از محل صدقات جمع آوری گردیده که صرفاً جهت خدمت رسانی به محرومین شهرستان قصرشیرین هزینه خواهد شد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین افزود: آثار و برکات صدقه بسیار زیاد است و هدف از برپایی این پایگاه ها، جمع آوری صدقه از زوار ، کمک به نیازمندان و سهیم کردن زائران در ثواب پرداخت صدقه است.

وی خاطر نشان کرد: از نخستین ساعات خروج زوار اباعبدالله(ع) از پایانه بین المللی مرز خسروی، پایگاه‌های جمع آوری صدقات فعالیت خود را آغاز کرده که با استقبال زائر مواجه شدیم.

شریفی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت در بخش جمع آوری صدقات و کمک‌های زوار ، با ارائه خدمت به زائرین اعزامی مبنی بر پیش بینی پارکینگ مناسب، اسکان و پذیرایی سه وعده با اولویت مددجویان تحت حمایت و خیرین بزرگوار به میزان ۱۰۰۰ نفر توسط کارشناسان پر تلاش این نهاد بحمدالله توفیقات خوبی حاصل شد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین اظهار کرد:صدقات اهدایی در همان محل جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

کد خبر 1723881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha