پویش «مشق سخاوت» در زنجان برگزار می شود

به گفته نوروزی، در آستانه بازگشایی مدارس، پویش «مشق سخاوت» با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا نوروزی، سرپرست مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳ هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: برخی از خانواده های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه های تحصیل کودک خود نیستنددر این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک های خیرین در این زمینه بسیار یاری رسان است.

نوروزی  به طرح حامی ویژه کودکان نیازمند، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۶۴کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و بیش از ۶۰۰ حامی کودک، بهزیستی را همراهی می کنند و بیش از ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

به گفته وی، در آستانه بازگشایی مدارس، پویش «مشق سخاوت» با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: خیرین نیکوکار می توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 1723918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha