۲۳شهریور نتایج صحت سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس اعلام می شود

وحیدی گفت: مدارک ثبت‌نام کنندگان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اختیار مراجع شش‌گانه‌ای که در قانون مشخص شده، قرار دارد و این مراجع هم اکنون در حال بررسی مدارک هستند و تا ۲۳ شهریور فرصت دارند نظر خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احمد وحیدی- وزیر کشور در حاشیه ورود به فرودگاه بین المللی شهدای ساری با اشاره به اینکه برای بررسی مسائل عمومی استان مازندران به این خطه از شمال کشور سفر کردیم، اظهار کرد: همچنین بررسی مسائل توسعه‌ای استان در این سفر مورد توجه است.

وی درباره نتایج پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: طبق قانون مراجع شش گانه یک ماه فرصت بررسی دارند و پس از جمع آوری نظرات این مراجع، نتایج اعلام می‌شود.

وحیدی اذعان کرد: وزارت کشور در راستای تحقق راهبردهای ابلاغی  مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  به بحث پیش ثبت‌نام انتخابات ورود کرد و مشارکت بسیار خوب متقاضیان و داوطلبان در این ثبت نام نشان از این دارد که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش شبستان، وزیر کشور ساعت 14امروز در شورای اداری استان مازندران حضور خواهد یافت.

کد خبر 1723975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha