ظرفیت های استان‌ سمنان برای خدمت‌ رسانی به زائران امام‌ هشتم(ع) بسیج شود

هاشمی بربسیج شدن وبکارگیری تمامی‌ امکانات و ظرفیت های استان سمنان برای‌ پذیرایی مطلوب از مسافران و زائران امام‌هشتم(ع) با توجه به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفرتأکید کرد.

به‌ گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی- استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفرگفت: تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در ایام پایانی ماه صفر به‌صورت آماده‌باش و کشیک باشند.

وی با بیان اینکه تمامی ما مسؤولان در استان سمنان خادم‌الرضا هستیم، گفت: تمامی مهمانسراها و خدمات رفاهی دولتی و ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ایام‌ پایانی ماه صفر در اختیار زائران و مسافران امام هشتم قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: دهیاران مستقر در مسیر راه اصلی زائران و مسافران امام هشتم باید امکانات روستا را برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران به کار گیرند.

ظرفیت های استان‌ سمنان برای خدمت‌ رسانی به زائران امام‌ هشتم(ع) بسیج شود

استاندار سمنان تصریح کرد: استقرار ۲ نانوایی کشیک در هر شهر، داروخانه کشیک، نظارت بر بازار و مجتمع‌های بین‌راهی در ایام تعطیلات پایان ماه صفر توسط تعزیرات، استقرار هلال‌احمر و تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله مواردی است که باید در دستور کار باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۴۷ مورد حضور مدیران استان در صدا و سیما در راستای جهاد تبیین و بیان دستاورد های دولت و اقدامات صورت گرفته در طول هفته دولت سال جاری انجام گرفت اظهارداشت: تمجید مقام معظم رهبری از اقدامات و عملکرد دولت و ساده زیستی شخص ریاست محترم‌ جمهور و حمایت از دولت امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسم‌ رمز دولت‌های‌ ما باید کسب رضای الهی و رضایت مردم باشد، خاطر نشان کرد: ایشان همچنین در دیدار با ریاست محترم‌جمهور و اعضای هیات دولت در سال جاری بیان داشتند، زبان دولت در بحث بیان دستاوردها، اقدامات و کارهای صورت گرفته باید رسا باشد.

ظرفیت های استان‌ سمنان برای خدمت‌ رسانی به زائران امام‌ هشتم(ع) بسیج شود

استاندار سمنان ادامه داد: ساده زیستی، دوری از تشریفات، کار جهادی و در کنار مردم بودن چند ویژگی بارزی است که مقام معظم رهبری در خصوص دولت سیزدهم بیان داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بالغ بر ۴۰ موکب از استان‌ سمنان در ایام اربعین در مرز و داخل کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که به صورت ویژه از آنان تقدیر می کنم.

هاشمی بیان داشت: برقراری پرواز به عتبات عالیات برای اولین بار از فرودگاه سمنان و دومین بار از فرودگاه شاهرود امری ارزشمند است‌ که‌ انشالله در آینده تمهیدات لازم‌ برای استمرار این‌ مهم‌ اندیشیده خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: استان سمنان با اقدامات صورت گرفته و بر اساس شاخص های اعلامی به عنوان امن ترین استان کشور در بحث سرمایه گذاری معرفی شد که دستاوردی بسیار ارزنده است.

استاندار سمنان در پایان گفت: بهترین راه افزایش مشارکت مردم در بحث انتخابات، رعایت اصل بی طرفی است، انشالله در انتخابات‌ پیش رو با رعایت این مهم توسط دست اندرکاران امر انتخابات، شاهد مشارکت‌حداکثری خواهیم‌بود.

ظرفیت های استان‌ سمنان برای خدمت‌ رسانی به زائران امام‌ هشتم(ع) بسیج شود

کد خبر 1723992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha