لزوم نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در تفکر نسل جدید

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود شما نوجوانان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: امروز باید تفکر نوجوانانی که در دفاع مقدس حضور داشتند در ذهن نوجوان ما نهادینه شود تا با ادامه دادن راه شهدا بتوانند همواره حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان،   حجت الاسلام سید احمد حسینی در مراسم اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب، نوجوانان و جوانان را آینده سازان کشور قلمداد کرد و گفت: شما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و می توانید با علم آموزی در سرنوشت کشور نقش آفرین باشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: انسان برای دستیابی به کمال، سعادت و تعالی باید در طول زندگی در مسیر صحیح حرکت کند.

وی بیان کرد: طرح هایی همچون طرح انتظار یار محبوب که با محوریت فرهنگ مهدویت و نماز برگزار می شوند می توانند زمینه تربیت دینی نوجوانان و جوانان را فراهم کنند و آنها را در مسیر صحیح زندگی قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دین اسلام راه درست زندگی کردن را به ما نشان داده است، عنوان کرد: امروز دشمن با شبهه افکنی به دنبال تضعیف اعتقادات و باورهای دینی و در نهایت دین گریزی نسل نوجوان و جوان است تا مانع رسیدن آنها به کمال و سعادت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: 
انسان موفق کسی است که در مسیر الهی قرار بگیرد و به سمت انسانیت حرکت کند.

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود شما نوجوانان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: امروز باید تفکر نوجوانانی که در دفاع مقدس حضور داشتند در ذهن نوجوان ما نهادینه شود تا با ادامه دادن راه شهدا بتوانند همواره حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باشند.

کد خبر 1724595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha