نا امید کردن مردم، برنامه دشمنان برای ملت هاست

سرهنگ رشیدی با بیان اینکه امروز دشمنان از عزت و استقلال ملت ایران عصبانی هستند، گفت: دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ محسن رشیدی امروز در بازدید اصحاب رسانه از باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس  آماده برای محتواسازی  است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان افزود: باغ موزه دفاع مقدس لرستان ۱۲گالری دارد که  اقدامات مردم انقلابی لرستان از سال ۴۲ تا ۵۷، اقدامات از سال ۵۷ تا ابتدای جنگ تحمیلی و حوادث دیگر تا سال ۵۹ و پس ازآن تاکنون نقش سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی، رسانه ها و غیره درانقلاب اسلامی در گالری‌های جداگانه  نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس محتوای دینی، آئینی و سنتی دارد که با توجه به عقبه و تمدن روشنی که لرستان دارد سوژه‌یابی و محتواسازی برای ما را دشوار کرده است.

رشیدی تصریح کرد: این موزه در تقابل با موزه مردم شناسی میراث فرهنگی نبوده و می‌تواند حلقه وصلی برای شناخت بیشتر مردم از قوم لُر باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت بزرگی به دوش دارند، خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین برنامه دشمن یاس و نا امیدی برای ملت ماست.

وی ادامه داد: امروز دشمنان از عزت و استقلال ملت ایران عصبی هستند و نمی خواهند این عزت را ببیند.

رشیدی افزود: اعتماد به دشمن نتیجه ای ندارد و تاریخ نشان داده است، دشمنان با بزرگنمایی و سیاه نمایی به دنبال رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: امروز وظیفه ما در مقابل دشمنان، بصیرت افزایی و جهاد تبیین است.

وی افزود: مسئولان هم باید اخبار را به صورت روشن ودقیق اعلام کرده و رسانه ها را امین خود بدانند.

کد خبر 1724634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha