کرمانشاه میزبان دوره آموزش نوین قرآن کریم «بشری»  می شود

کرمیان گفت:طرح ملی آموزش نوین قرآن کریم «بشری» از تاریخ ۲۸ شهریور ماه لغایت اول مهرماه ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

محسن کرمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ملی آموزش نوین قرآن کریم  «بشری» در کرمانشاه، گفت:  این طرح به صورت ملی و از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی استان‌های کشور در حال اجرا است، با هدف ساده‌سازی یادگیری قرآن کریم، ارائه محتوا و مطالب آموزشی استاندار مهندسی تلاوت و آموزش به شیوه آکادمیک در کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: طرح بشری که به آموزش عمومی و توده‌ای قرآن اختصاص دارد لذا طرح بشری به صورت عمومی است و با استفاده از آن قرآن‌آموز در مدت کوتاهی کلمات کلیدی قرآن را از طریق استماع می‌آموزد.

وی خاطر نشان کرد: طرح  «بشری» نیز که یک  روش نوین در قرآن آموزی است، این طرح  برای مربیان قرآن بدون محدودیت سنی و با هر سطح از تحصیلات برگزار می شود .

کرمیان تصریح کرد : این طرح فردا صبح سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه با حضور ابراهیم کرمانی نژاد، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی با حضور مربیان و مدیران مؤسسات در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

یمعاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه  اظهار کرد:اجرای طرح به صورت دو روز آموزش صبح و عصر و یک روز آزمون برگزار می‌شود و قبول شدگان پس از طی یک دوره آموزش ویژه گواهی پایان دوره آزمون از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می‌کنند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه حمد به آدرس الکترونیکی qia.ir/boshra.php نسبت به ثبت نام در دوره اقدام و جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۸۳۳۸۲۱۳۳۸۵ و ۰۹۱۸۳۳۶۱۶۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 1724646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha