انقلاب اسلامی، بیمه شده دفاع مقدس و شهداست

امام جمعه شیروان گفت: انقلاب اسلامی را دفاع مقدس و شهدا بیمه کرده اند، همانطور که می‌بینید جوانان ما با جان و دل، مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهارکرد: خوشبختانه هر چه از انقلاب اسلامی می گذرد قوی تر می شود و نقش اصلی را در منطقه و جهان ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در نهادهایی که مسئولیت داریم مکمل همدیگر هستیم و باید عملکرد و رفتار ما به گونه ای باشد که امید را در دل مردم زنده کند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس باید از شهدا و جانبازان و ایثارگران و کسانی که باعث امنیت و عزت امروز ما شده اند یاد کنیم، عنوان کرد: باید به جوانان خودمان و به فرزاندانمان الگو معرفی کنیم و نگذاریم دشمن به جوانان پاک ما الگوهای اشتباهی را معرفی کند و بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان شهدا هستند.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان اضافه کرد: ما باید به جوانان عزیزمان امثال حسن یزدانی ها و زارع ها که اخلاق پهلوانی دارند و همچنین شهدای گرانقدر و والا مقام را به عنوان الگو معرفی کنیم.

حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: اغتشاشات سال گذشته اگرچه ضررهایی به کشور وارد کرد، اما با گذشت زمان مردم هوشیار شدند که دشمن کدام مواضع را هدف قرار داده است، ضمن اینکه اختلاف در اردوگاه اپوزیسیون افتاد و باز هم بعد از همه فتنه ها انقلاب اسلامی است که با اقتدار مانده است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین کم کاری نکنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند و باعث دلگرمی مردم شوند این نظام هیچ وقت خدشه دار نمی شود این انقلاب، انقلاب امام زمان(عج) است انقلاب اهل بیت است و همه ما در حفظ و نگهداری آن وظیفه داریم.

 

کد خبر 1724682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha