دفاع ما در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع همه جانبه و ارزشمند بود/اجرای بیش از 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع ما در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع همه جانبه و ارزشمند بود و بالندگی، اقتدار و تجهیزاتی که توسط فرزندان این سرزمین ایجاد و ساخته شده با گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی،  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری تشریح برنامه های کمیته نیروهای مسلح و بسیج گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به کمبود امکانات در اول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی گفت : شرایط فعلی بالندگی، اقتدار و تجهیزاتی که توسط فرزندان این سرزمین ایجاد و ساخته شده با گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

سردار محمدحسین رجبی با تاکید بر نقش فرماندهی حضرت امام ( ره) و افق دید ایشان در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی افزود : هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما متحد هستیم» برگزار می شود.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : دو راهبرد امنیت پایدار و توسعه پایدار جزو برنامه های اصلی مجموعه سپاه شهدای آذربایجان غربی است. 

سردار محمدحسین رجبی برگزاری کنگره بزرگ شهدا و توجه به یادمان شهدای استان را جزو برنامه های اصلی اعلام کرد و افزود : در چند ماهه اول امسال ١٢٠ هزار نفر از یادمان های استان بازدید کردند. 

وی بیان کرد: مجموعه اقدامات یکسال اخیر در حوزه تقویت امنیت منطقه، پیشگیرانه،  اقناعی و تبیینی با وحدت رویه همه مجموعه ها و همراهی خود مردم به خوبی عملیاتی شده است. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اقدامات همه جانبه با رویکرد وحدت رویه و ضمن تقدیر از همه ارگان های نظامی، انتظامی و امنیتی در پیدایی و حفظ شرایط پیش رو خاطرنشان کرد : در طول هفته  ٢٧٠٠ برنامه در قالب ۴٣ عنوان در سطح استان اجرا می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع ما در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع همه جانبه و ارزشمند بود. 

سردار محمد حسین رجبی با اشاره به چگونگی رویداد و تاریخچه پیدایی جنگ تحمیلی افزود: شرایط کشور در اول انقلاب در حوزه گروهک ها، مسوولیت های افراد و غیره بسیار مهم و حیاتی و ماموریت سپاه هم فرهنگی بود. 

وی با تاکید بر وضعیت منطقه و مشارکت مستقیم برخی از کشورها در حمایت از دولت صدام تصریح کرد : در این بین در خلال جنگ، گروهک ها نیز دنبال شیطنت و ایجاد ناآرامی بیشتر بودند تا انقلاب در چنین فضای دچار چالش شود.

این مسئول ادامه داد: اینکه توسعه به اندازه اصفهان به آذربایجان‌غربی نمیرسید، خسارت جنگ و حضور ضدانقلاب بود.

وی گفت: اینکه ایران شروع کننده جنگ باشد شائبه‌ای بیش نیست؛ رویکرد فرهنگی، سازندگی و مردم‌یاری از اول در دستور کار سپاه بود، پس چطور می تواند شروع‌کننده جنگ باشد؟

کد خبر 1724737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha