استفاده از ظرفیت خیرین در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

مجید خوبی زاده گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند زیرساخت هایی همچون کتابخانه ها است و ما سعی کردیم در این خصوص از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: مقوله کتاب و کتابخوانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و ما این مهم را در اولویت قرار داده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند زیرساخت هایی همچون کتابخانه ها است و ما سعی کردیم در این خصوص از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

وی افزود: به همین منظور تفاهم نامه ای با خیرین با هدف ساخت و تجهیز کتابخانه در مناطق روستایی کم برخوردار منعقد شده است.

خوبی زاده اظهار کرد: در همین راستا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی واقع در مسجد موسی بن جعفر (ع) روستای سهل آور افتتاح خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی قطعا با استفاده از ظرفیت این کتابخانه می تواند در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این روستا موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کانون های فرهنگی هنری در مناطق روستایی قرار دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۷۰ باب کتابخانه راه اندازی شده که ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 1724770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha