لزوم ترویج سبک زندگی اهل بیتی در جامعه امروز |دین ستیزی محکوم به شکست است

سلگی گفت: با  توجه به فضای مسموم تبلیغاتی غرب علیه کشورمان،  بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ اهل بیتی و امام حسینی و عاشورایی هستیم و دین ستیزی محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  روح الله سلگی- معا ن سیاسی و اجتماعی استانداری مازندران،  شامگاه سه شنبه (۲۸ شهریور) در آیین اختتامیه جشنواره اشکواره حسینی در آمل اظهار کرد: استان مازندران به عنوان دیارعلویان، خاستگاه تشیع و استقرار نخستین حکومت شیعیان معروف است و دوستی با اهل بیت(ع) در این استان قدمتی دیرینه دارد.

وی افزود: مردم‌مازندران با باور درونی و وجودی با اهل بیت(ع) گره خورده  اند و مکتبی و ارزشی بودن مردم این دیار زبانزد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران  با اعلام اینکه ارزش‌های عاشورا باید بیش از پیش در جامعه نهادینه و فرهنگ سازی شود، یادآورشد:  با  توجه به فضای مسموم تبلیغاتی غرب علیه کشورمان،  بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ اهل بیتی و امام حسینی و عاشورایی هستیم.
سلگی گفت: امام حسین(ع) برای همه نسل‌ها، الگو و نمونه حق است که در برابر باطل ایستاد و به قیام عاشورا حق از باطل جدا شد و نشان داده شد و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حق خواهی هستیم.
وی یادآورشد: دشمتان همواره علیه دین ایستاده اند و هجمه‌های مختلف بر دین وارد کرده اند و دین ستیز بوده اند و باید دشمنان بدانند که دین ستیزی در برابر مکتب حسینی، همواره محکوم به شکست است.

کد خبر 1724859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha