ایجاد ۱۰مرزعه اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغالزایی و توانمندسازی|۱۰۰عنوان برنامه در چهل و سومین سالگرد پیروزی دفاع مقدس برگزار می شود

سرهنگ مجیدی گفت: در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی با هدف توانمندسازی و مهارت آموزی افراد جویای کار ایجاد ۱۰مزرعه اقتصاد مقاومتی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه کربلا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، عسگر مجیدی- معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در نشست خبری با محوریت تشریح و تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تحمیلی برگ افتخار انقلاب اسلامی و نماد مظلومیت ملت ایران است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دنیا در کنار رژیم بعث عراق در مقابل ملت ایران صف آرایی کردند و رزمندگان اسلام با قدرت ایمان، وحدت و ولایتمداری پیروز شدند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مظهر اقتدار ملت ایران اسلامی است، افزود: عزت و افتخار امروز را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد ولایتمداری دینی است، گفت: ایثار و جانفشانی های رزمندگان اسلام، سبک زندگی این مردان خدایی و وصیت نامه شهدا برای نسل جوان تبیین شود تا شناخت نسل نو از انقلاب اسلامی با شناخت رزمندگان دروان دفاع مقدس همسو شود.

وی به فعالیت چهار هزار و ۵۰۰پایگاه مقاومت بسیج در استان مازندران اشاره کرد و یادآورشد: تجلیل از پیشکسوتان و همسران رزمندگان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد از دیروز تا امروز با حضور ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ مجیدی از برگزاری اجتماع جوانان گام دوم انقلاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: روز ۵مهرماه به صورت همزمان با سراسر کشور در بوستان ولایت ساری برگزار می شود.

وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه کربلا در روز جمعه ۳۱شهریور خبر داد و اضافه کرد: رزمایش الی بیت المقدس نیز از ۵مهرماه به مدت سه شب در پارک موزه دفاع مقدس مازندران بازسازی می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به افتخار آفرینی لشکر خط شکن ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری لشکر ۲۵کربلا خط شکن و خط نگهدار است.

وی بابیان اینکه یکصد برنامه شاخص در سطح استان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی دفاع مقدس برگزار می شود، یادآورشد: هزار و ۱۰۰باب واحد مسکونی به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث می شود.

سرهنگ مجیدی از انجام ۸۰پروژه آبرسانی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد و افزود: بخشی از این پروژه ها در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ایجاد ۱۰مزرعه اقتصاد مقاومتی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه کربلا قرار دارد، گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی سمسکنده ساری از جمله نمونه های شایسته تحسین بسیج سازندگی است که زمینه اشتغال زایی و توانمندسازی را برای جوانان جویای کار فراهم می آورد.

کد خبر 1724879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha