جشن اختتامیه کلاس‌ها، طرح اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲همراه با برنامه‌های شاد ومتنوع برگزار شد

عبدالهی از برگزاری جشن اختتامیه کلاس‌ها، طرح اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲همراه با برنامه‌های شاد و متنوع و تقدیر از برترین های کانون فرهنگی هنری مهدیه، مسجد جامع نیم ور خبر داد.

اصغر عبدالهی، با اشاره به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری مهدیه، مسجد جامع نیم ور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گفت: این کانون در طول سال فعالیت های و برنامه های مختلفی را با حضور اعضابرگزار می کند که برنامه های تابستان و اوقات فراغت به صورت ویژه برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه، مسجد جامع نیم ور با اشاره به برگزاری کلاس های تابستاتی در پایان این دوره به برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانی این کانون، افزود: اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان با حضور مسئولان، دانش آموزان شرکت کننده در کلاس ها و خانواده های آنان و مربیان این دوره برگزار شد.

وی اجرای سرود توسط گروه سرود مهدیه مسجد ، قرعه کشی و اهداء ۵ جایزه به شرکت کنندگان در مسابقه نمایشگاه حب الحسین(ع)، اهداء لوح تقدیر به مسئولین شهری حامی اجرای این طرح و همچنین اهداء لوح تقدیر به مربیان و کارگروه برگزاری طرح اوقات فراغت و برگزاری برنامه سرگرمی شاد و مسابقه در این اختتامیه را از جمله برنامه های این مراسم دانست.

جشن اختتامیه کلاس‌ها، طرح اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲همراه با برنامه‌های شاد ومتنوع برگزار شد

عبدالهی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به اهداء جوایز (بسته کامل لوازم التحریر) به ۷۵ نفر از دانش آموزان حاضر در کلاس‌های تابستانی نیز اشاره کرد که جوایز متناسب با شروع سال تحصیلی تهیه و تقدیم دانش آموزان شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه، مسجد جامع نیم‌ور اضافه کرد: فعالیت های کانون مهدیه به اوقات فراغت و طرح تابستان ختم نمیشود بلکه ما در طول سال برنامه های مختلف، فرهنگی، آموزشی و مناسبتی، کلاس های تقویتی و... را برای دانش آموزان و اهالی محل داریم ان شاالله. در پایان عبدالهی از کلیه عوامل اجرایی، مربیان و.. تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1725044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha