توزیع ۳۶۰ بسته مهر تحصیلی در استان همدان

حجت الاسلام عباسی گفت: امسال طرح مهر تحصیلی با توزیع ۳۶۰ بسته با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کمتر برخوردار در سطح استان همدان اجرا خواهد شد

جت الاسلام ابوذر عباسی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایرگفت:  همه ساله در آستانه سال تحصیلی  طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از سوی اداره اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای این طرح برای دهمین سال در ملایر خبر دا و افزود: این طرح محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش انجام می شود.

 وی از توزیع ۳۶۰ بسته لوازم التحریر ایرانی شامل کوله پشتی و نوشت افزار کامل بین دانش آموزان نیازمند در مقاطع ابتدایی و متوسطه خبر داد و گفت: طرح مهر تحصیلی با همکاری مطلوب آموزش و پرورش انجام میشود که در این راستا ، دانش آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های حمایتی تحصیلی بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی شامل کیف، نوشت افزار و دفتر است که از محل اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت‌های مردمی تهیه و تامین شده است.

وی اضافه کرد: افزود: در مجموع ارزش ریالی این بسته‌های مهر تحصیلی ۲۷۰ میلیون تومان بوده که از محل موقوفه سیف الدوله تهیه و خریداری شده است و بین دانش آموزان کمتر برخوردار توزیع می شود.

کد خبر 1725121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha