جوانان کشور ما دارای روحیه بالای انقلابی گری هستند

حجت الإسلام نکونام با اشاره به اینکه مردم و نسل جوان کشور ما دارای روحیه بالای انقلابی گری هستند، گفت: باید در حفظ و تقویت این روحیه با راه های مختلف کوشا باشیم زیرا مردم ثابت کردند حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی و سیاسی از آرمان های انقلاب کوتاه نمی آیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۳۱ شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: ایشان به زیبایی سخنگوی اسلام و قرآن شدند و به همه جهان نشان داد که قرآن زنده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور ایران مورد استقبال جهانی قرار گرفت، افزود: این موضوع دربردارنده این است که دنیا پیام جمهوری اسلامی ایران را می شنود و نسبت به آن حساس است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن سپرده می شود و در این شکی نیست، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در مسیر مهدویت که مسیری دشوار است گام نهاده و مصمم و امیدوار حرکت می کند تا به مقصد نهایی برسد.

حجت الإسلام نکونام با اشاره به اینکه مردم و نسل جوان کشور ما دارای روحیه بالای انقلابی گری هستند، تصریح کرد: باید در حفظ و تقویت این روحیه با راه های مختلف کوشا باشیم زیرا مردم ثابت کردند حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی و سیاسی از آرمان های انقلاب کوتاه نمی آیند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و لزوم درس گیری از این حماسه بزرگ، خاطرنشان کرد: ابعاد دوران دفاع مقدس باید به طور مستمر برای جوانان و نوجوانان بیان شود تا تحریف های دشمنان ناکام بماند و نسلی از شهدا را پرورش دهیم.

کد خبر 1725236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha