روحیه دفاع مقدس برای گره گشایی مشکلات کارساز است/ روش های نوین تبلیغ دین

آیت الله مهدوی با اشاره به نتایج و درس های دوران دفاع مقدس گفت: روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای گره گشایی مشکلات کارساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: این هشت سال دفاع مقدس ثمرات زیادی را برای کشور داشت که حفظ مرزها، تقویت همدلی و انسجام داخلی و تکیه بر توان داخلی از جمله آن است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: انسجام داخلی و استفاده از توان درونی از جمله های روحیه های غالب بر رزمندگان بود که موجب پیروزی در جنگ شد در حالی که دشمن از حمایت های زیادی برخوردار بود و بهترین امکانات را داشت و ما کمتر از آن برخوردار بودیم.

وی ادامه داد: روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای گره گشایی مشکلات کارساز است که جوانان امروز با بکارگیری چنین ظرفیتی از چالش ها بگذرند.

آیت الله مهدوی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ایشان واقعیت ها را ترسیم کردند که چطور در برابر دشمنان ایستادیم و امروز نیز مسیر پیشرفت را طی می کنیم.

وی به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و اذعان داشت: رئیس جمهور به خوبی مواضع کشور را ترسیم کرد و از حقوق کشورمان دفاع کرد.

خطیب جمعه اصفهان دفاع از حقوق هسته ای، تشریح برنامه های کشورمان و عدم پاسخگویی به خبرنگار ایرانی و جوابگویی به خبرنگاران آمریکایی و اعلام واکنش در برابر اهانت به قرآن را از جمله اقدامات رفتاری رئیس جمهور در نیویورک اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بازتاب رسانه ای عملکرد سفر رئیس جمهورمان در این سفر مشخص شده که برای دفاع از حقوق ملی بود.

روش های نوین تبلیغ دین برای نسل جدید

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگر سخنرانی خود به مراسم های اربعین و مشارکت مردمی اشاره کرد و یادآورشد: برنامه های خوبی در این ایام برگزار شد.

وی به وضعیت نابسامان فرهنگی در جامعه مثل بی حجابی اشاره کرد و ادامه داد: باید روش های نوین تبلیغ دین برای نسل جدید استفاده شود و نگذاریم اعتقادات آنان تحت تاثیر قرار گیرد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه دشمن به دنبال تبلیغ غیر اسلامی مثل بی حجابی است، خاطرنشان کرد: در این مسیر هر کسی نقشی دارد که تبیین و ایجاد بیداری وظیفه ای اساسی است.

وی به سالگرد اغتشاشات اشاره کرد و گفت: بیداری ملت ایران مانع وقوع حادثه ای شد و دستگاه های امنیتی هم مانع از انجام اقدامات خرابکاری شده اند.

کد خبر 1725254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha