بهره مندی روستاییان از آسفالت مناسب معابر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: امسال بیش از 46 هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان توسط بنیاد مسکن آسفالت شد و ساکنان آن از خدمات آسفالت مناسب برخوردار شدند.

براتعلی احمدی برجی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هزینه کرد انجام شده برای این خدمات، 136 میلیارد ریال بوده که 39 میلیارد ریال آن از محل مشارکت دهیاری ها تامین و آسفالت معابر در 25 روستای سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: جهت خدمات دهی بهتر به ساکنان روستاها و تسهیل در تردد آنان، آسفالت معابر روستایی همچنان ادامه دارد و امسال، 106 هزارمترمربع احداث آسفالت در معابر روستایی از محل قیر رایگان سال 401 انجام خواهد شد.

احمدی برجی عنوان کرد: برای آسفالت 50 هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان در سال گذشته، قیر رایگان اختصاص داده شده بود که با پیگیری های انجام شده برای 56 هزارمترمربع آسفالت، قیر رایگان به سهمیه شهرستان اضافه شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه در بحث آسفالت از محل قیر رایگان اولویت با روستاهایی است که مشغول اجرای طرح هادی هستند، اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه حوزه عمران روستایی، مسکن شهری و بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی فعالیت می‌کند که در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم تمامی طرح ها به نوبت اجرا می شود.

احمدی برجی بیان کرد: شروع عملیات عمرانی و پایان اتمام آن بستگی به تخصیص اعتبارات دارد که امید می رود با تخصیص به موقع اعتبارات تا قبل از سرمای هوا بتوانیم خدمات بیشتری در این حوزه به ساکنان روستاها ارائه دهیم.

به گفته وی هم اکنون ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1725328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha