زنگ بازگشایی مدارس شهرستان نطنز به صدا درآمد

همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس شهرستان نطنز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در مدرسه متوسطه اول دخترانه فاطمیه به صورت نمادین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، زنگ بازگشایی مدارس شهرستان نطنز همزمان با سراسر کشور صبح امروز (اول مهرماه) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در مدرسه متوسطه اول دخترانه فاطمیه به صورت نمادین نواخته شد.

فرماندار نطنز در این مراسم با اشاره به شروع سال تحصیلی مقارن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت تبیین هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف دشمنان اسلام در زمان جنگ تحمیلی ضربه به انقلاب، جمهوری اسلامی، هویت، فرهنگ و دین ما بود و طی حماقت و نادانی صدام نه تنها سرزمین بلکه هجوم به مبانی هویتی و اسلامی و ایرانی ما هدف همه کشورهای پشتیبان صدام چه از لحاظ لجستیک ،مالی وتامین ابزارآلات جنگی قرار گرفت .

محمد ظریفی افزود: اینک هم در معرض هجمه فرهنگی و فریب کاری های دشمنان اسلام هستیم که سعی دارند با دروغگویی و هجوم رسانه ای بنیان های فکری و اعتقادی دانش آموزان را برهم بریزند لیکن همه دانش آموزان که به عنوان سنگربان و آینده دار و آینده ساز مملکت هستند بسیار هوشمند و با فکر و برنامه تمامی نقشه های شومشان را خنثی خواهند کرد.

در ادامه این مراسم، با پیشنهاد فرماندار، نواختن زنگ توسط پدر بزرگوار شهید،تعدادی دانش آموزان و اولیا و جانبازان و فرزندان شهدا انجام شد و آغاز سال تحصیلی رسما اعلام شد.

فرماندار نطنز همچنین با ورود به تعدادی از کلاس ها و هم صحبتی با دانش آموزان و معلمان در یک فضای صمیمی، در جریان مشکلات و دغدغه دانش آموزان قرار گرفت.

کد خبر 1725348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha