دفاع مقدس پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر استکبارگران بود

امام جمعه زنجان افزود: انقلاب اسلامی بدون حمایت همه دنیا با اتکا به اراده ملت و مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد و دفاع مقدس پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر استکبارگران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی روز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما با جنگ موافق نیستیم، چون جنگ نابسامانی و از هم پاشیدگی خانواده و داغ عزیز دارد؛ ما هم به همین دلایل جنگ نکردیم، ولی ۴۵ سال قبل وقتی امام با اندیشه حریت انقلاب کردند و پیروز هم شدیم؛ دشمنان جنگ را علیه ما آغاز کردند.


وی ادامه داد:این جنگ زمانی رخ داد که انقلاب به تازگی پیروز شده بود و ما به دنبال جبران ویرانی‌های آن بودیم و در همین شرایط ‌استکبار و ایادی آن با همه قدرت به مقابله با نظام اسلامی پرداختند.


امام جمعه زنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدون حمایت همه دنیا با اتکا به اراده ملت و مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد و دفاع مقدس پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر استکبارگران بود.


نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: تحمیل هشت سال جنگ را از توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بود و کشور به صورت مستقیم با ایران وارد جنگ شدند.


ایت الله خاتمی افزود: امروز دیگر در جایگاه ضعف نیستیم که با یک تشر جا بزنیم و خوشبختانه صدور انقلاب به کل جهان اتفاق افتاده و این حضور نه فیزیکی بلکه معنوی است.

وی ادامه داد: امروز آینده از آن دانش‌آموزان است و کارهای خوب و فراوانی انجام شده و دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال سیاه نمایی و برجسته نشان دادن نقاط ضعف است، اما ما به قله افتخار نزدیک شده‌ایم و امروز خستگی معنا ندارد.

کد خبر 1725361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha