نشست‌های داستان‌ پردازی برای فیلم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

قائدی از آغاز برگزاری نشست‌های داستان‌پردازی برای فیلم زیر نظر یکی از مدرسان مطرح سینمای کشور در این استان خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان مهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، ناصر قائدی امروز (شنبه ۱ مهر) در نشست‌ داستان‌ پردازی برای فیلم اظهارداشت: هفت گروه از نویسندگان جوان و علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌سازی در این برنامه داستان‌پردازی زیر نظر محمد گذرآبادی نویسنده، مترجم، کارگردان و فیلم‌ساز کشور به طرح ایده و چگونگی پرداخت به آن برای تبدیل به فیلم می‌پردازند.

رئیس انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این نشست‌ها به مدت یک ماه، همه‌روزه در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد برگزار می‌شود و انتظار می‌رود در پایان، هر گروه بتواند یک فیلم‌نامه کوتاه برای طرح در شورای تولید انجمن سینمای جوان ارائه کند.
قائدی با اشاره به اینکه گروه‌بندی شرکت‌کنندگان در این برنامه بر اساس اظهار علاقه‌مندی افراد حاضر در کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی چهارمین جشنواره فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری انجام‌شده است، اظهار داشت: نشست‌های داستان‌پردازی برای فیلم طرح جدیدی است که برای نخستین بار به این شکل در استان برگزار می‌شود.
رئیس انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امکان پیوستن علاقه‌مندان به نویسندگی فیلم‌نامه در نشست‌های داستان‌پردازی همچنان وجود دارد و این افراد می‌توانند به دفتر این انجمن در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد مراجعه کنند.
گفتنی است، محمد گذرآبادی به عنوان مدرس نشست‌های داستان‌پردازی، مؤلف و مترجم بیش از ۴۰ عنوان کتاب در حوزه‌های سینما و تلویزیون، روانشناسی و ارتباطات است و کسب ۲ قلم زرین برای کتاب «سفر نویسنده» و مجموعه کتاب‌ها و دریافت تندیس بهترین تألیف برای کتاب «فرهنگ فیلم‌نامه» از جمله افتخارات کارنامه هنری و ادبی وی به شمار می‌رود.
کد خبر 1725436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha