تبیین فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص منظومه فکری فعالیت کانون های مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص منظومه فکری فعالیت کانون های مساجد تبیین می شود.

 حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهیمت گرامیداشت ۱۹ مهر سالروز فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کانون های مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سالروز امامت حضرت مهدی(عج) فرصت تأمل و بازنگری به مسئله مهدویت و امامت است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب طی سخنان تاریخی خود در مشهد مقدس در ۱۹ مهر نسبت به اهمیت و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد تأکید داشتند و این مهم سرلوحه و افق راهبردی فعالان کانون های مساجد تلقی می شود.

به گفته وی، درک اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد امروزه برای آنانی که در این عرصه خدمت می کنند با توجه به نتایج و دستاوردهای راهبردی از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

وی با اشاره به ضروت هم اندیشی و همراهی فعالان مسجد در پیشبرد اهداف انقلاب با نگاه و رویکرد مهدویت بیان کرد: هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد افق راه را برای مراحل آتی فعالیت های مسجد محور می گشاید. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: دستاوردهای بی نظیر کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است به همین منظور با هدف تبیین فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر سال جاری ویژه برنامه هدفمندی با نگاه و رویکرد مسجد برپا می شود.

کد خبر 1725577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha