پیشرفت ۱۵.۴ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

مودی با اشاره به ۳۹ سایت طرح نهضت ملی مسکن به متراژ هزار و ۵۴۵ هکتار در خراسان جنوبی، گفت: در مجموع طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۵.۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، میر محمد مودی صبح امروز (۳ مهر) در هجدهمین جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: گفت: تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۵۴ نفر در استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرایط تأیید نهایی شده‌اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۹ هزار نفر آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته‌اند، افزود: در خراسان جنوبی برای ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر تأمین زمین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۷۴۹ نفر پروانه ساختمانی دریافت کردند، گفت: همچنین تاکنون هشت هزار و ۸۹۸ واحد مسکونی به مرحله اتمام فونداسیون، ۲ هزار و ۴۰۲ واحد اتمام سفت کاری و ۷۱۶ واحد هم عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده است.

مودی با اشاره به ۳۹ سایت طرح نهضت ملی مسکن به متراژ هزار و ۵۴۵ هکتار در خراسان جنوبی، تصریح کرد: در مجموع طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۵.۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.



سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در شهرستان‌های طبس و نهبندان نیازمند الحاقات جدید درخصوص ساخت نهضت ملی مسکن هستیم.

وی به مشکل بانک‌ها و روند کند پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۴ هزار ۳۳۱ نفر در استان به پنج بانک عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۶۶ واحد تعیین شعبه شده و با هفت هزار و ۳۳۳ نفر انعقاد قرارداد انجام شده است.

کد خبر 1725582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha