نمایشگاه «فتح قله‌ها» در بیرجند گشایش یافت

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «فتح قله‌ها» در بخش‌هایی شامل بازسازی فضای جنگی، غرفه‌های نمایشگاهی، تجهیزات نظامی، بازسازی عملیات والفجر ۹ و نمایش رزمی در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی عصر امروز (۳ مهر) در آیین افتتاح نمایشگاه فتح قله‌ها اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این نمایشگاه به همراه اجرای نمایش رزمی از بازخوانی و بازسازی عملیات والفجر ۹، توجه به ماجراهای شرق کشور و داعش تا اغتشاشات سال گذشته و... در مرکز استان خراسان جنوبی برپا شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نمایشگاه تجهیزات نظامی مختلف و غرفه‌های خدماتی اقشار بسیج به نمایش درآمده است، گفت: عملیات والفجر ۹ هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در این نمایشگاه بازسازی می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات والفجر ۸ هنوز ادامه داشت که عملیات والفجر ۹ در منطقه غرب کشور طرح‌ریزی شد و تنها عملیاتی بود که یک گردان کامل از جنوب خراسان به این عملیات اعزام شدند و تعداد زیادی به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار مهدوی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در انتهای جاده غفاری منطقه بیدخت بیرجند تا ۷مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید اقشار مختلف مردم دایر است.

کد خبر 1725678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha