هم‌اندیشی علمی به مناسبت نهم ربیع الاول برگزار می‌شود

هم‌اندیشی علمی به مناسبت نهم ربیع الاول، آغاز امامت حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و با طرح مباحثی همچون معیارهای شناسایی مهدی موعود(عج) از منظر عقل و نقل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی علمی به مناسبت نهم ربیع الاول، آغاز امامت حضرت بقیة الله الاعظم(عج) به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی و با همکاری جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.

بنابر این گزارش، در این نشست حجج اسلام والمسلمین حسین الهی نژاد با موضوع نهم ربیع بسترساز فرهنگ مهدویت و انتظار، خدامراد سیلمیان با موضوع بازخوانی نقش علمای امامیه در سامان دهی جامعه شیعی در غیبت صغری، محمود ملکی راد با موضوع ضرورت حجت الهی و جایگاه امام مهدی(عج) در وساطت فیض الهی و محمد شهبازیان با موضوع معیارهای شناسایی مهدی موعود(عج) از منظر عقل و نقل ارائه بحث می کنند.

همچنین، ناهید طیبی با موضوع عوامله مگرایی جهانی پس از ظهور، ریحانه حقانی با موضوع دلایل نقلی بر اثبات امامت امام مهدی(عج) و فرزانه حکیم زاده با موضوع روایات اثنی عشر و تطبیق آن بر امام مهدی(عج) به عنوان امام دوازدهم ارائه بحث خواهند داشت.

گفتنی است، این نشست فردا (چهارشنبه، ۵ مهرماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در سالن جلسات ساختمان اداری برادران جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور می توانند به لینک مجازی در پوستر مراجعه کنند.

هم‌اندیشی علمی به مناسبت نهم ربیع الاول برگزار می‌شود

کد خبر 1725801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha