کانون سجادیه آمل به مناسبت هفته وحدت مسابقات ورزشی برگزار می‌کند

کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل، به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) که در تقویم به عنوان هفته وحدت شناخته می‌شود؛ مسابقات ورزشی برگزار می‌کند.

«محمدباقر احمدی»، در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «سجادیه» به مناسبت فرارسیدن پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت اظهار کرد: در طول این ایام علاوه بر برگزاری مراسم جشن پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول روز در محل مسجد امام سجاد (ع) آمل مشهور به مسجد سجادیه طراحی و اجرا خواهیم کرد.

مدیر کانون فرهنگی فرهنگی سجادیه آمل افزود: با توجه به اینکه بازگشایی مدارس مصادف با این ایام مبارک شده است دوره مسابقات ورزشی را به صورت مداوم و در طول سال در رشته های فوتبال‌دستی، تنیس روی میز، بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین دیدار و عیادت از پیرغلامان محله در طول این ایام از دیگر فعالیت های ما محسوب می شود، ضمن اینکه علاوه بر برنامه های هیات مسجد؛ یک هیات جداگانه متشکل از جوانان و با حضور عموم مردم داریم که برنامه مداحی و سخنرانی دارند.

احمدی در پایان تصریح کرد: راه اندازی ایستگاه های صلواتی در سطح محله از دیگر فعالیت های ما به مناسبت بزرگداشت این ایام محسوب می شود.

کد خبر 1725919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha