افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نکا

مرکز فرهنگی دفاع مقدس نکا در فضای یکهزار و ۳۰۰ متری و با اعتبار دو میلیارد تومانی با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های انقلاب و اسلام افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق محمدی لایینی - امام جمعه نکا در حاشیه افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمات‌رسانی و امید آفرینی برگزار می‌شود تا همگان برای تقویت امید درجامعه تلاش کنند.

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نکا

وی افزود: امروز دشمن همه توان خود را برای ایجاد اخلال در نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته و در این راستا باید با اتحاد و همدلی بی‌نظیری که مردم در عرصه‌های انقلاب از خود به نمایش گذاشتند این بار نیز دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه نکا یادآور شد: مردم نیازمند امید  و نشاط هستند که این مهم با جهاد تبیین محقق می شود و باید در این راستا فعال شده و پای کار باشیم.

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نکا

به گزارش شبستان، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه نکا، روح الله سلگی- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی- مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و مسئولان شهرستانی، مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نکا افتتاح شد. 

این مجموعه در فضای یکهزار و ۳۰۰ متری و با اعتبار دو میلیارد تومانی افتتاح شد تا در راستای فرهنگ ایثار و شهادت و تبلیغ و اطلاع رسانی دفاع مقدس و ارزش های انقلاب و اسلام اثرگذار باشد.

کد خبر 1725959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha