پیوند مسجد و مدرسه توفیقات بزرگی را در عرصه فرهنگ نصیب ما می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خداداده با بیان اینکه ما باید بدانیم در کدام نقطه از تاریخ ایستاده‌ایم، گفت: اگر پیوند مسجد و مدرسه محقق و کار تربیتی مدنظر مقام معظم رهبری به معنای واقعی کلمه محقق شود، قطعاً در عرصه‌های فرهنگی توفیقات بزرگی حاصل می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رییس این ستاد امروز (چهارشنبه، ۵ مهرماه) در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی که در محوطه ارگ تبریز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی آن بود که ملت شریف ایران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان بیفتد، این در حالی است که در طول تاریخ هرگاه جنگی علیه ایران واقع شده است، بخشی از کشور به دست دشمنان افتاده است.

وی ادامه داد: یکی از خفت‌بارترین عرصه های تاریخ این بود که رژیم طاغوت بخشی از کشور به نام بحرین را از دست داد و حتی پیام تبریک به مردم بحرین و جامعه بین المللی صادر کرد.

آینده از آن ایران و مردم ایران است

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به القای تفکرات غلط علیه ایران اسلامی از سوی دشمنان، گفت: اینکه دشمنان القا می کنند کشور ما عقب مانده است، هدفی جز تزریق ناامیدی و یاس در جامعه ندارد، اگر ایران هیچ ندارد و عقب مانده است، چرا همه دنیا روی ایران تمرکز کرده اند، آینده از آن ایران و مردم ایران است.

پیوند مسجد و مدرسه توفیقات بزرگی را در عرصه فرهنگ نصیب ما می‌کند

وی ادامه داد: باید بدانیم که در کدام نقطه تاریخ ایستاده ایم، اگر پیوند مسجد و مدرسه محقق شود و کار تربیتی مورد نظر مقام معظم رهبری به معنای واقعی کلمه بروز و ظهور داشته باشد، قطعا در عرصه های فرهنگی توفیقات حاصل خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: برای مقابله با توطئه های روزافزون دشمنان و تعالی کشور راهی جز تکیه بر فرهنگ ایثار و جهاد و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

کد خبر 1725982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha