خبرنگاران تسهیلات مسکن و خودرو دریافت می کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زمینه تسهیلات مختلف از جمله خودرو و مسکن برای خبرنگاران همه تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد مهدی اسماعیلی» امروز (6 مهر ماه) بعد از بازدید پروژه تالار مرکزی یاسوج در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تأمین شده و در اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ۱۵ پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور وجود داشت، گفت: در دولت سیزدهم بخش عمده این تعداد از جمله ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.

وی با اشاره به اینکه پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال ۸۷ آغاز و هنوز به به بهره‌برداری نرسیده ، ادامه داد: پیمانکار این پروژه قول داده که بخش نخست تالار یاسوج آماده شود، ‌امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شود.

اسماعیلی یادآور شد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ۵۰ میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دو سینما در آستانه افتتاح قرار دارند، بیان کرد: با دست پُر به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام و همه طرح‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین زمین از سوی استاندار همه اعتبار لازم برای ساخت یک سینمای دیگر در شهر یاسوج را اختصاص خواهم داد.

اسماعیلی اظهار کرد: وقتی مسئولیت وزارت ارشاد را برعهده گرفتم چهار نفر عضو صندوق هنر بوده‌اند که هم‌اکنون اعضای این صندوق به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در زمینه تسهیلات مختلف از جمله خودرو و مسکن برای خبرنگاران همه تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای خبرنگاران، گفت: در ابتدای دولت تنها چهار هزار نفر عضو صندوق هنرمندان بودند اما اکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر اکنون عضو صندوق هنر در کشور هستند، ضمن اینکه روز خبرنگار هدیه ۲۰ میلیون ریالی به خبرنگاران اهدا شد.

اسماعیلی گفت: مجتمع شهر و هنر بزرگ به زودی در پرند کلنگ زنی خواهد شد و برای همه اهالی رسانه در استان‌های مختلف این طرح اجرا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم رئیس جمهور کارنامه بسیار خوبی را از وضعیت اجرایی طرح‌های مصوب که جای تشکر دارد.

کد خبر 1726132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha