برترین های دومین ویژه برنامه جشن سینمای مهر جنوب کرمان تجلیل می شوند

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به این که برترین های دومین ویژه برنامه سینمای مهر ایران در دو بخش فیلم سازی و آموزشگاه های سینمایی و موسسات هنری تجلیل می شوند، گفت: بر همین اساس پس از اتمام داوری آثار، ۱۶ نفر منتخب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی از برگزاری دومین ویژه برنامه جشن سینمای مهر جنوب کرمان خبر داد و گفت: این جشن برای دومین سالی است که در راستای جشنواره سینمای مهر ایران در جنوب کرمان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: دومین ویژه برنامه جشن سینمای مهر جنوب کرمان ۹ مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در سالن شهید مداحی پور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ویژه برنامه جشن سینمای مهر جنوب کرمان از  مستند سازان و فیلم سازان تجلیل می شود، ابراز کرد: تعداد ۱۰۴ اثر از مستندسازان و فیلم سازان جنوب کرمانی به دست ما رسیده که داوری این آثار به پایان رسیده است و برترین ها در جشن سینمای مهر جنوب کرمان تجلیل خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که برترین های این ویژه برنامه در دو بخش فیلم سازی و آموزشگاه های سینمایی و موسسات هنری تجلیل می شوند، اضافه کرد: بر همین اساس پس از اتمام داوری آثار، ۱۶ نفر منتخب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که دومین ویژه برنامه جشن سینمای مهر جنوب کرمان دارای برنامه های جنبی است، اظهار کرد: بازدید از آموزشگاه سینمایی یکی از این برنامه ها است که به‌ همین منظور از آموزشگاه آزاد سینمایی آرمین بازدید شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این یک کارگاه آموزشی تخصصی حوزه سینما نیز برای هنرمندان جنوب کرمانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1726322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha