همه باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه احساس وظیفه کنند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال این موضوع هستند تا از طریق حجاب و عفاف به جامعه ضربه بزنند، باید همه در این راستا احساس وظیفه داشته و تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز(۹مهر ماه)  در دیدار برخی از بانوان کارگروه حجاب و عفاف استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه های آنها، اظهار کرد: اگر این دغدغه ها تبدیل به مطالبه عمومی شود، تأثیرگذاری لازم را خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر افراد و اشخاص این دغدغه را داشته باشند، مسئله شوم بی حجابی در جامعه کمتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مسئله حجاب در جامعه و ادارات علاوه بر خطبه های نماز جمعه، در نشست های مختلف با مسئولان دغدغه ها به آنها نیز گوشزد می شود.

آیت الله حسینی یادآور شد: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال این موضوع هستند تا از طریق حجاب و عفاف به جامعه ضربه بزنند، باید همه در این راستا احساس وظیفه داشته و تلاش کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد تضعیف اعتقادات مردم را جرم دانست و گفت: به ادارات ابلاغ شده که به کارمندان بدحجاب تذکر لازم داده شود.

وی گفت: اگر افراد جامعه به حجاب و عفاف به درستی توجه داشته و آن را رعایت کنند، شاهد برخی از ناهنجاری ها در این زمینه نخواهیم بود.

کد خبر 1726530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha