100 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، 100 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد بسته لوازم التحریر و کیف توسط اعضای داوطلبان این جمعیت و خیرین بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که نعمتی حاصل شد که بتوانیم در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در خدمت به محرومین بار دیگر جامه عمل بپوشانیم، امروز این مجموعه در کنار سایر وظایف و مسئولیت های خود در جهت حفظ و حراست از انقلاب بر دوش دارد و  هدفش این است تا در توجه به معیشت مردم و خدمت به محرومین قدم‌هایی را بردارد.

نوروزی خاطرنشان کرد: تأمین بسته‌های تحصیلی که شامل کیف، نوشت افزار و دفتر است از محل کمک های مردمی و خیرین است و وظیفه همگان است در مسیر علم و دانش و تأمین نیازهای تحصیل دانش آموزان گام بردارند.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: با توجه به اهمیت تحصیل فرزندان و آینده روشن آنان و مبارزه با بی سوادی و از سویی مشکلاتی که برخی از خانواده ها دارند ضرورت دارد همه پا کار باشند تا خدای نکرده دانش آموزی به خاطر عدم تامین نیازهای اولیه از تحصیل جا نماند.

نوروزی اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به سرعت و با محوریت مدیران مدارس و انجمن اولیا و دانش‌آموزان در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت همان مدارس توزیع می‌شود تا در سال تحصیلی جدید این دانش‌آموزان مشکلی در تهیه البسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریر نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این اقدامات و فعالیت‌ها بتوانیم جریان خیر و احسان را در جامعه توسعه و ترویج داده و زمینه همراهی بیشتری را در بین اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.

 

کد خبر 1726702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha