موفقیت تاریخی سینمای گلستان در مهمترین جشنواره فیلم کوتاه خاورمیانه

صاحبدل گفت: برای نخستین بار سه فیلم از استان گلستان در بخش مسابقه فیلم های داستانی چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران پذیرفته شدند.

مهدی صاحبدل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: فیلم های «روزی روزگاری سینما» به کارگردانی علیرضا شمالی و تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان گلستان، «اوروبروس» به کارگردانی فرهنگ عمرانی و تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان گلستان و «اکو» به کارگردانی و تهیه کنندگی یوسف شفیق از مدرسان انجمن سینمای جوانان استان گلستان در میان ۵۳ فیلم حاضر در بخش اصلی مسابقه فیلم های داستانی این جشنواره به رقابت می پردازند.

رئیس انجمن سینمای جوانان گلستان با بیان اینکه امسال حدود یک هزار و ۸۰۰ فیلم در بخش ملی و بیش از هفت هزار فیلم نیز در بخش بین‌الملل به این رویداد ارسال شده است، افزود: این اتفاق فارغ از میزان بالای اقبال در میان مخاطبان داخلی، نشان می‌دهد که جشنواره فیلم کوتاه تهران تا چه اندازه مورد شناخت فیلمسازان بین‌المللی است تاجایی‌که فیلمسازان ۱۳۱ کشور جهان، آثار خود را به این رویداد ارسال کرده‌اند.

وی اظهارداشت: چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبانماه  ۱۴۰۲ به دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می شود.

کد خبر 1726719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha