اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت

سردار سلامی گفت: صدها هزار نفر در پایتخت سرزمین‌های اشغالی علیه دولتشان تظاهرات می‌کنند، جنگ به سرزمینشان کشانده شده و راه نجاتی نیست، حتماً طعم تلخ انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حسین سلامی» امشب در کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردمان کهگیلویه و بویراحمد مردمانی هستند که به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت و جوانمردی، مجاهدت و سرسختی، به پشتکار، ‌ایستادگی، به احساس عمیق، عاطفه و میهمان نوازی معروف‌اند، مردمانی که برای ایران عزیز سرمایه‌ای وثیق، فداکار، وفادار، سرشار از اعتماد هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ امشب این جمعیت وسیع که من کرانه‌های آن را به خوبی نمی‌بینیم، بی‌کرانه است، خوش امتداد و وسیع است، این مردمان با فرهنگ، مردمان باهوش، مؤمن، اینجا جمع شده‌اند تا از ستاره‌های درخشان آسمان افتخاراتشان تجلیل کنند.

وی گفت: شخصیت هر ملت و قوم و هر جامعه‌ای به درخشش مردان و زنان آن جامعه در حوادث سخت تاریخ است، هویت هر جامعه از درون رخدادهای سخت و از دل هنرمندی مردان و زنانش شکل می‌گیرد و شهدا کسانی هستند که هویت دینی و ملی ما، شخصیت رفیع ملت ما، اعتبار بین‌المللی ما، تاریخ ما، سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم نمودند و زندگی را از آنان به ارث بردیم.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: شهیدان، سرچشمه‌های حیات طیبه این جامعه بودند، شهیدان کهگیلویه و بویراحمد جمعی کثیر از آن خیل عظیم شهیدانی هستند که برای ما یک تاریخ زنده، حقیقتی جاوید را ساختند و راه استقلال، راه حریت و آزادی، راه سربلندی و راه آرامش ما را ساختند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حوادث و تأثیرات آن در زمان متوقف نمی‌شوند، تاریخ یک حقیقت زنده است، عاشورا یک حقیقت جاری است و زمان آن را کهنه نمی‌کند، گرد و غبار فراموشی بر حوادثی از این دست نمی‌نشیند.

وی ادامه داد: همۀ این بزرگی و عظمتی که به نام ایران در پرتو اسلام در این عصر حاضر به ارث برده‌ایم محصول فداکاری و جانبازی این شهیدان والامقام است، تأثیر فداکاری آنان تا ابد بر این سرزمین جاری است، شهادت آنان از یاد نمی‌رود و می‌درخشد و الهام بخش ایثار و فداکاری در جامعه ما هستند.

سردار سلامی افزود: دشمن ما را رها نکرد و همه عرصه‌های زندگی ما را به جنگ تبدیل کرد، دشمن در جنگ فرهنگی‌ به دنبال این بوده که ایمان و نماز و حجاب، باور و اعتقاد را از جوانان ما بگیرد. هنوز هم این جنگ ادامه دارد، اما جوانان این مملکت که امتدداد خط شهیدان نورانی هستند، با درک فتنه دشمن، در مساجد جنگیدند، در اربعین حماسه افریندند، در خیابان سینه زدند، زنجیر زدند، عزاداری کردند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را شب و روز می‌لرزاند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات آنان را می‌بینیم.

وی با تاکید بر آشفتگی دشمن، گفت: صدها هزار نفر در پایتخت اشغالی تظاهرات می‌کنند و راه نجاتی برای رژیم غاصب نیست.

سردار سلامی بیان کرد: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به منفوریت و انزوای دشمن در مقابل فلسطین، ابراز داشت: فلسطین در حال بزرگ شدن است و هویت آن در قلب اروپا دیده می‌شود و در قلب مسلمانان نیز زنده است.

وی با بیان اینکه حضور در جمع مردمان این سرزمین باشکوه، قله‌های رفیع، سرسبز و باطروات، سرزمین آبشارهای زلال، بام بلند ایران سربلند، توفیق است، ابراز داشت: مردمان این دیار به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت، جوانمردی، پشتکار و مجاهدت شهره هستند.

سردار سلامی گفت: مردمان این استان، برای ایران عزیز سرمایه‌ای فداکار و سرشار از اعتماد هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور جمعیت وسیع در کنگره شهدای استان، گفت: مردمان مؤمن اینجا جمع شدند تا از ستاره‌های افتخاراتشان تجلیل کنند.

وی شخصیت هر قوم را به درخشش مردان و زنان آن در شرایط سخت تاریخ آن دانست و گفت: شهدا کسانی هستند که هویت دینی ما، اعتبار بین المللی ما، منزلت جهانی ما، تاریخ ما و سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم کردند.

سردار سلامی گفت: ما زندگی را از شهدا به ارث بردیم و راه استقلال، حریت و آزادی و سربلندی، اهتزاز و آرامش ما را افتتاح کردند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاریخ یک حقیقت زنده است، ادامه داد: عظمت و بزرگی که به ارث برده‌ایم، محصول فداکاری و جانفشانی شهیدان است و تأثیر این فداکاری تا ابد جاری است و تأثیر آن می‌درخشد.

سردار سلامی با بیان اینکه اقتدار و امنیت ما امروز و الی ابد مدیون شهیدان است، گفت: صبر، استواری، پایداری و نجابت خانواده شهیدان نیز همانند خورشید فروزان در جامعه می‌درخشند و معنا بخش روح فضیلتند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما همه وجودمان متعلق به شهدا است و اگر این عزیزان نبودند که از حیثیت، ناموس و کرامت ملت دفاع کنند، دشمن بی رحمانه می‌آمد و ذلت را بر ملت حاکم می‌کرد.

وی افزود: شهدا اجازه ندادند پیکر ایران تجزیه شود و عظمت ایران برابر فشار استکبار تحقیر شود و شهدا رمز بزرگی ما هستند و باید به آنان افتخار کنیم.

سردار سلامی گفت: برای ملتی که به خداوند ایمان دارد، ترس مفهومی ندارد و شهیدان هوشمندانه و هنرمندانه عمل کردند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن آمده است تا همه چیز را از جوانان ما بگیرد، تصریح کرد: جوانان مملکت امتداد خط نورانی شهدا هستند و با درک از فعالیت دشمن با آنها جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و دشمن را نا امید کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد، ابراز کرد: جوانان ما به جنگ فرهنگی رفتند و مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافع امنیت شدند و با آگاهی آمدند، و جهان را شگفت زده کردند.

سردار سلامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، گفت: اینجا سرزمین درخشش ولایتی است که کلام ولی فلسفه هدایت می‌آفریند و این سرزمین ایستاد و اجازه نداد کشور یک چهره محاصره شده به خود بگیرد و حیات اقتصادی کشور به زیبایی ادامه پیدا کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقابله با تکفیر، گفت: دشمن از بلاد اسلامی یکی پس از دیگری گریخت و در یک اتحاد عمیق اسلامی شهدا از عزت و شرف دفاع کردند.

کد خبر 1780302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha